pari viikkoa sitten tapasin ihanan pojan... mukava, kivan näköinen ja huomaavainen. hän palautti uskoni että kunnollisia miehiä on vielä maan päällä.

Sitten ensimmäinen yllätys.... " mä olen 19" Mitä V#&¤UA?????? Itselläni  ikää siis 23, eli ikäeroa on se 4 vuotta. No, pari päivä haudoin asiaa ja tulin tulokseen että en ehkä ole maailman kauhein pedofiili jos tapailen häntä vielä. Häntä itseään ikäero ei haitannut, ja sain vain tuhahduksen vastaukseksi kun kysyin että etkö haluaisi seurustella jonkun kivan 18 vuotiaan tytön kanssa.

Sitten, olipa hän ensimmäisen kerran yökylässä luonani. Siinä sängyssä makoillessamme hän kysyi että haluanko pysyä sinkkuna vai seurustella hänen kanssaan... myöntävän vastauksen saatuaan minulle ilmoitettiin,  "hyvä, mutta siinä olis vielä yks pikku juttu, kun meen ens viikon maanantaina inttiin..." Voin kertoa että siinä vaiheessa kuului naapuriin asti kun tämä likka antoi tulla keuhkojen täydeltä mielipiteensä armeijasta ja siitä ettei hän ollut aikaisemmin voinut kertoa niin en varmasti olisi vilkaissut koko tyyppiin päinkään.

Olin elänyt sellaisessa omassa vaahtokarkkimaailmassani ettei minun enää kertaakaan tarvitsisi olla "inttileskenä". Olen tähän ikään mennessä seurustellut kolmen miehen kanssa heidän koko armeija aikansa ja voin kertoa ettei ole mitään herkkua. Ja niin kuin vannoin koko maailmankaikkeudelle että en enää kertaakaan sorru sellaiseen mieheen joka ei ole armeijaa käynyt, niin pakko tunnustaa, nyt ei hyvältä näytä.

Seuraavat 2 viikkoa riudun ikävästä, ajatellessani hänen hymyään ja ihania silmiä jotka minua niin palvoen ovat katsoneet... tyydyn saamaan muutaman tekstiviestin illassa tai puhelun toivottavasti. Ja kestää sillä ajatuksella että kohta hän on taas hymyillen oveni takana... Ja taas ihanan viikonlopun jälkeen koittaa sunnuntai ja hän lähtee takasin, ja taas alkaa sama ikävä alusta, joka jo hieman ehkä on loppuviikkoa kohden helpottanut..

Mihin ihmeen soppaan olen taas mennyt lusikkani työntämään????

Mutta ehkä sen kaiken korvaa se että hymyäni näkyy useammin kuiin  pitkään aikaan on näkynyt <3